Barcelona prezentuje nową koszulkę domową: "Zainspirowana historią klubu"
Koszulka jest wzorowana na tej, którą Barcelona nosiła w pierwszym roku swojego istnienia w 1899 roku. Dwa kolory zostały włączone do projektu, niebieski i kasztanowy czerwony.
"Aby uczcić 125-letnią historię klubu, projekt koszulki FC Barcelona na sezon 2024/25 jest inspirowany dziedzictwem, historią i początkami klubu" - czytamy na stronie klubu.
Największą różnicą w stosunku do koszulki sprzed 125 lat jest sponsor na piersi. Barcelona grała bez sponsora na koszulce do 2006 roku i była jednym z ostatnich klubów piłkarskich, które dały się skusić na komercyjne korzyści.
W nadchodzącym roku serwis streamingowy Spotify pojawi się na klatce piersiowej takich piłkarzy jak Pedri, Lamine Yamal czy Esmee Brugts.
Kataloński klub nawiązał długoterminową współpracę z serwisem, a dziś, ze względów sponsorskich, legendarny stadion klubu nosi nazwę Spotify Camp Nou.