Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Usain Bolt twarzą kampanii przeciwko handlowi ludźmi

AFP
Usain Bolt, legenda lekkoatletyki.
Usain Bolt, legenda lekkoatletyki.AFP
Legenda lekkoatletyki jest jedną z wielu osobistości sportowych wykorzystujących swój wizerunek w inicjatywie "It's a Penalty".

Kampania jest wspierana przez największe firmy, takie jak Booking.com, Accor, IHG Hotels & Resorts, linie lotnicze British Airways, Cathay Pacific, Emirates, JetBlue, Ethiopian Airlines i Air New Zealand, a także "Le Collectif contre la traite", który reprezentuje 28 francuskich organizacji pozarządowych.

Plakaty zostaną rozwieszone w całej Francji, zwłaszcza w najbardziej ruchliwych miejscach Paryża i Seine-Saint-Denis (które będą gospodarzami wielu wydarzeń olimpijskich), na dworcach kolejowych, w strefach kibica i hotelach.

Plakaty mówią "uważaj na ruch i wykorzystywanie" i zachęcają ludzi do zeskanowania kodu QR w przypadku podejrzenia nadużycia, który prowadzi do strony internetowej It's A Penalty.

Znaki, które mogą oznaczać takie przestępstwa, obejmują konfiskatę dokumentów tożsamości lub inwigilację przez inną osobę.

30-sekundowy spot uświadamiający będzie również emitowany podczas igrzysk olimpijskich.

Większość osób dotkniętych handlem ludźmi to kobiety, ofiary wykorzystywania seksualnego lub pracy.

It's a Penalty przeprowadziło już 18 kampanii na całym świecie, w tym podczas Igrzysk w Tokio i kilku Super Bowls, finałów NFL.

Wil jij jouw toestemming voor het tonen van reclames voor weddenschappen intrekken?
Ja, verander instellingen