Występy piłkarzy w czasie rzeczywistym! Flashscore wprowadza oceny zawodników na żywo
Staraliśmy się, aby nasze oceny były wyjątkowe i prawdziwie żywe - biorąc pod uwagę maksymalne wyniki gracza w czasie gry. W praktyce oznacza to, że jeśli piłkarz strzeli dwa gole po 15 minutach, może mieć ocenę 10 w tym momencie, ale jeśli nie "nakarmi" jej innymi dobrymi decyzjami w kolejnych fragmentach meczu, z czasem spadnie.
Podstawowym wymogiem jest to, że zawodnik musi spędzić na boisku co najmniej dziesięć minut, nie wliczając w to doliczonego czasu gry. Każdy piłkarz automatycznie zaczyna z oceną początkową 6. Maksymalną, jaką może uzyskać, przy całkowicie wyjątkowym występie, jest 10.
Na ocenę wpływają głównie indywidualne statystyki. Każda z nich ma określoną wagę, która może być pozytywna i dodawać dodatkowe dziesiętne (gole, strzały na bramkę, udane podania, wygrane pojedynki, interwencje w defensywie), ale oczywiście także negatywna - co z kolei obniża ocenę (faule, otrzymane kartki, przegrane pojedynki).
Oczywiście kluczowe jest również to, gdzie dokładnie gra piłkarz. Każda pozycja ma swoje własne zadania na boisku i logicznie rzecz biorąc, inne statystyki są brane pod uwagę dla bramkarza niż dla pomocnika. Zróżnicowanie pozycji jest więc jednym z czynników branych pod uwagę przez system obliczeniowy. To samo dotyczy statystyk drużynowych, takich jak liczba strzałów na bramkę i końcowy wynik meczu. Obok składu znajduje się również ocena drużyny, która jest obliczana jako średnia ocen wszystkich zawodników.
Oceny na żywo są dostępne w ponad 120 rozgrywkach piłkarskich na całym świecie, w tym w rozgrywkach europejskich pucharów. Funkcja jest dostępna w przeglądarkach oraz aplikacji, zarówno z systemem iOS, jak i Android.